Concurs Caroline pe blogul Bianca2b

luni, 11 iulie 2011
Click pentru link!
Anunțul sună cam așa
Ca sa ma revansez fata de voi,pentru va am cam lipsit saptamanile acestea de pe blog,am decis sa organizez un nou concurs.De data aceasta,concursul este sponsorizat de unul dintre sponsorii blogului , (Multumesc mult!).
Regulile concursului sunt simple:lasand un comentariu la aceasta postare,trebuie sa imi raspundrti la o intrebare.Intrebarea este:

Ce carte de Neil Gaiman a mai publicat editura Tritonic?

Daca vreti sa intrati de doua ori in concurs,scrieti pe blogul personal sau pe Facebook despre concurs,apoi lasati-mi link-ul in acelasi comentariu.
Nu-i asa ca-i simplu?
Premiul consta intr-un exemplar din “Coraline” de Neil Gaiman.
Concursul tine de pe data de 6.07 pana pe data de 14.07 ,urmand ca pe 15 sa anunt castigatorul.El va fi ales prin site-ul random.org,care alege castigatori in mod aleatoriu.
Ce ziceti de concurs?Va place?

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...:

    buna vreau sa particip in 2009 cartea cimitirului si caroline volumul 2 imi doresc foarte mult sacastig cartea caroline pentruca imi place sa citesc daca am castigat anuntama la nr de telefon 0751874328

Trimiteți un comentariu