Charlie Bone si scoala de magie

luni, 26 decembrie 2011
Acesta carte este foarte intersanta .Am primit-o de la fratele meu de Mos Craciun .Nu pot sa spun ca am terminat-o dar nu sunt nici departe .
Pana am cutit descrierea si nu ma mai pot opri . Daca vreti sa descoperiti de ce nu vrea Charlie nici in ruptul capului sa creda asa ceva .Oamenii din. fotografii ii vorbesc !
Ce se intampla oare cu el ? Ingrozitoarele sale matusi sunt insa incantate de noul lui telent .Viata luo Charlie se va schimba intr-atat,ca are mare noroc daca mai traieste pana la Craciun .Voi puteti sa descoperiti acesta carte si puteti daca ati citit-o sa imi scrieti pe adresa mea de mail delia.cumpanas@yahoo.com iar el va fi publicar pe blogger puteti sa cumparati de pe www.corintjunior.ro .Ea are 308-309 pagini

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu