Leapsa(1)

marți, 30 august 2011
Am primit lepsa de la RRoxana si Dragosh . Multumesc fromos !
O sa incer sa raspund cat pot de scurt !!

                                                                         
1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati
Sunt forte multe reviste pe care le ador.Dar preferata mea este Popcorn 
 
 
 
2. Culoarea preferata.
Mov!I like purple !
 
 
 
3. Serialul preferat
Cred ca tote adolescentele adora acelasi serial care imi place extrem de  mult (Pretty little liars )!!!!
 
 
 
4. Emisiunea preferata.
Mereu mi-a placut sa vad tineri talentati care vin sa se infrunte(ca sa zic asa).
 
5. Cartea preferata.
Cartea mea favorita ar fi Fior.De ce?Pentru ca este o poveste de dragoste perfecta de savurat.
 
6. Cantecul preferat.
Cu siguranta Selena Gomez cu cantecul Who Says.Imi place asa mult cum cpune:na.na.na.
 
7. Filmul preferat.
Hachiko,pentru ca m-a impresionat enorm.
 
8. Blogul preferat.
Bineinteles ca al meu.Sper sa nu se supere nimeni.
 
 
9. Cantaretul preferat.
Usher
 
 
10. Tara preferata.
America pentru ca de acolo se conduce lumea.
 
Leapsa o poate lua mai departe orice blogger doreste.Pupici!
 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu